despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

joi, 19 ianuarie 2017

HOTULE...

sursa foto: internet


     Mi-ai furat nepasator amintirile si le-ai pus la presat in... uitare.

     Acum ranjesti eroic.... si maretia faptelor tale... asisderea.
     Mi-ai pandit fericirea si mi-ai vanat lacrimile colorate... pe care le bei in fiecare dimineata...
     Fericirea si ea, o mantie folosita, ai luat-o... furat-o cand ai iesit pe usa.... caci ploua tare, zgomotos iar Tu... Tu nu poti zbura prIntre stropi... chiar daca ariple mele sunt in buzunarul camasii tale...
     Esti un hot!...
     Ai furat timpul meu si l-ai taiat in clipe pe care mi le inapoiezi doar pentru supravietuire... iar gandurile-mi, figurine de plastelina acum, sunt modelate dupa asemanarea ta... Tu...  mi-ai decupat cantand sentimentele si le-ai lipit pe ziduri privite de apusuri... iar zambetul meu l-ai cusut pe o perdea muta... placuta... siguranta.
     Hotule!... .
     Tu...si realitatea ta!
     Acum...
     Eu, un maree gol ... ma umplu cu tine... Tu, zambesti gadilat in simtiri si te lasi in pulberi... gonite de vant... in gol...in mine... iar eu... devin tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu