despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

duminică, 1 ianuarie 2017

ASTA NOAPTE...

 
sursa foto: internet 

   ...valul m-a scuipat nepasator la tarm... si s-a retras, uitat de mine, in lumea lui mirifica.

     Abandonata de frumos... amusinez nisipul gandurilor de ieri... teama, si ea, prafuita pana mai ieri, ranjeste acum fericita, spalata de uitare, atotstapana peste neputinta mea.
     Pasii-mi tremura-n vazduh cald, talpile-mi inecate in zapada taioasa... se lipesc de tine... timpul meu, cautand intelegere, ingaduinta... nu stiu daca e bine sau rau ce mi se-ntampla.
     Imi stropesc cu indiferenta tristetea crescuta din neant si plec mai departe-n visul meu..  numai al meu.
     Ooooo... Doamne!... acum stiu! Iata... portile sufletului meu sunt blocate... blocate pe dechis. Multumesc noptii ca este doar ea... si nimeni altcineva. Puteam fi cotropita de o ceata de suflete, asta noapte... dar, multumesc noptii ca le-a inghitit pe toate, multumesc noptii acesteia lungi si negre, ca doar ea, si-a aruncat stelele inauntru, doar ea a suflat curenti calzi cu miros de tigare fina, doar ea a adus cu ea amintirea unui soare fain, bland, cald... frantura unui vis netrait,  doar ea a intrat si a iesit, doar ea... atat!
     Ce m-as fi facut daca ar fi fost altfel?!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu