despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

vineri, 6 ianuarie 2017

ANTITEZA

 
sursa foto: internet

     Sunt de obicei in antiteza cu...antiteza vibratiilor vulcanice... iscate doar de mintea mea deloc odihnita.

     Si caut... mereu raspunsuri... le scot din mine, si le asez in lumina razei mele vizuale. Doar eu cu mine... pentru mine... fara asteptari, fara consimtaminte, fara acorduri... fara... doar, asa, simplu, imi umplu si golesc timpul totodata.
     Ma intreb amnezic... ce ziceam de antiteza?...aaa... da... antiteza este viata. Este viata dintre "nastere" si "moarte". Este gustul dintre "a saliva" si "a inchiti".
     Antiteza mea este asteptarea... dintre "a dori" si "a avea".... este senzatia dinte  "atingere" si "dorinta ei"...
     Antiteza mea continua sa fie... si o gasesc in gandurile dintre mine si tine dintre mine cateodata si mine altadata.... este iubirea dintre tristete si bucurie, este sarutul oscilant dintre val si tarm, este eterna impreunare dintre pamantul tau si cerul meu.... este frumosul dintre lumina si intuneric... caci ce ar fi unele fara altele.....
     Ar fi un are Nimic si el aflat in antiteza cu un mare Tot...disparut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu