despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

duminică, 22 ianuarie 2017

DA...

 
sursa foto : internet

     ... ai plecat cu adevarat... in lumea ta... si ratacesti purtat de un singur gand...

     ... EU... incerc sa te simt in tacere, sa nu te sperii daca... daca te vei razgandi... sa fumez totusi o tigare... imi aminteste gustul, mirosul, culoarea... cafenelei in care... ma ascundeam de... mine.
     Stiu ca plangi... dar trece, imi spun inecata cu amintirea... ta. Sa nu regreti ca ai trait finalul... mereu reincepi, mereu sfarsesti...
     Sunt bine!... cred...
     Astept curierul... defapt coletul cu liniste... Am dat la schimb pasiune, dorinta si... pe tine si nepasarea ta...
     Acum cred ca o sa am liniste.... ce am vrut defapt.... si ma gandesc serios sa-mi cumpar si fericire.... sa nu plangi.... imi spun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu