despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

duminică, 12 februarie 2017

GANDURILE TALE....

                                                                    sursa foto: internet

     Le stiu... le simt... le vad...

     Gandurile tale... corabii-ndoliate... plutesc intr-un prezent jefuit de logica hotilor de sentimente.... eroi acum in visul altei siluete...poate aceeasi... poate tot perfecta.
     Gandurile tale... te-au zidit in popasuri obosite... etern si obositor prezent stors de mine... eu, cu al meu manunchi de iluzii pe care ieri... surazand, le rasfoiai topit de dorul respiratiei mele...
     Gandurile tale se-ndreapta la ora fixa spre cafeaua dulce... amaruie al diminetilor de altadata pline de mine... acum... vise expirate.
     Gandurile tale... xeroxate... se opun... vointa ta, logica ta... batran obosit uitat de timp...
     Se opun si plang asezate cu grija la uscat pe balconul tau deschis spre lume, asteptand briza unei primaveri... doar a ta.
     Gandurile tale se-ntreaba mereu cine sunt.... de ce sunt... dar tac... eu sunt doar raspunsul unei ghicitori aparute din felul de a fi al unui inger ce te vrea... zambind.
     Gandurile tale... o cauta pe Ea, zamislire a noptiilor unui nebun singuratic...incerta concretizare...dar asa gandesc gandurile tale....
     Le stiu.....le simt....le vad Eu...  doar un umil stapan nedemn de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu