despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

marți, 7 februarie 2017

DE AZI...

   
sursa foto: internet 

     Simt cum surasul copilaresc palmuie si alunga orice grimasa.... sorbind lacom lacrimile colorate predate
libertatii...cafeaua ta preferata... azi...
     Azi ma reintorc o clipa in lumea ta banala... reala... trista... pentru a-mi scuza sinceritatiile  aruncate-n uitare... sentimente dirijate... ite incalcite...
... azi revin pentru o clipa sa te arunc din desert... sufletul meu... si sa te predau, fara regrete, ganduri prea multe, clare... fericirii... dupa ce te-am purtat prin gari pustii, fantani secate... hrana ta... gandurile mele demonice... acum... ascunsa dupa un dupa... te condamn... la fericirea suprema zamislita-n sufletul tau... unicat.
     Te eliberez spre ceruri nevazute, inaltimi... dulci senzatii.
     De azi... fara fluturi, fara flori, fara gustul meu... zboara spre impacari inecate in realitati simplu de inteles.
     Da azi... basmul meu renaste... dirijez roluri schimbate.... prost distribuite, cu replici seci... uitate, iar noi... autori incapabili de a ne infrana simtirile... gandurile... personajele.
     De azi... te curat de vibratii, iti amendez amintirile inviate incorect in prezentul meu si imi impletesc gandurile... cununi insufletite de tine... si incerc... reincep... de azi, cu sfarsitul... poate asa iese... povestea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu